Family7 lanceert nieuwe website

Family7 lanceert nieuwe website

Christelijke tv-zender Family7 heeft een nieuwe website. Het was een hele klus om tot de lancering te komen. Met diverse partners is sinds 2018 hard gewerkt aan het resultaat. ‘Het websiteproject was veelomvattend. Er is niet alleen een nieuwe website met on-demand-tv, ook het klanten- en betalingssysteem is vernieuwd,’ aldus Machiel Zijderveld, die sinds het begin van het project al betrokken is. Online kijken is veel aantrekkelijker geworden op de nieuwe website. De informatie is makkelijker te vinden en de vormgeving voldoet aan de eisen van de tijd.

De vernieuwde website is tot stand gekomen door de financiële steun van de achterban van Family7, tijdens de decemberactie in 2018. Er werd destijds 96.500 euro opgehaald.

Buckaroo
Family7 is ook overgegaan op een ander klantenbeheersysteem en een nieuw incassosysteem. Vanaf november regelt betaalprovider Buckaroo de incasso’s. Als je zelf een overboeking doet naar Family7 of Stichting ETV verandert er niets. Je kunt nog steeds het rekeningnummer NL91RABO0101337809 voor Family7 BV en NL47RABO0394022521 voor Stichting Evangelical Televison (ETV) gebruiken.

Aanmelden voor de persberichten

advertentie