Alpha Online.nl   Bright FM  
 
Streampartner is een provider die kerken en christelijke organisaties ondersteunt bij streaming faciliteiten. Op deze manier willen wij een steentje bijdragen aan het bekendmaken van het evangelie. Streampartner heeft een brede ervaring in het verzorgen van streaming van audio en video voor allerlei evenementen en bedrijven. Heeft uw gemeente nog geen livestream of uitzending gemist? Neem dan contact met op met Streampartner.nl
  Alpha Online is een onafhankelijk nieuws platform voor Christelijk Nederland en opgezet door Stichting Europe Teen Challenge. "Met dit platform willen wij Kerken en Christelijke Gemeenten, Christelijke organisaties en instellingen de gelegenheid geven om hun informatie aan u bekend te maken."   Bright FM is een 24 uurs christelijk radiozender met muziek van diverse Nederlandse en buitenlandse christelijke artiesten.
"Doel is om christenen van diverse denominaties te bemoedigen en om ongelovige mensen een mogelijkheid te geven naar een station te luisteren waarop op een verantwoorde wijze wordt omgegaan met hedendaagse thema’s, om daardoor in aanraking te komen met het evangelie van Jezus Christus."
 
             
             
             
  Aanbidding.net   Seven FM   Groot Nieuws Radio  
  Aanbidding.net is een internetradiozender die 24 uur per dag aanbiddingsmuziek verzorgt, afgewisseld met bijbelstudies. Oprichter Rolof Mulder: "Ik liep al een tijd met de wens om aanbidding een groot thema te maken op Internet. Er zijn erg veel negatieve sites beschikbaar en het wordt tijd dat mensen een plek kunnen vinden waar het helder is dat God alle eer toekomt en waar je gestimuleerd wordt om Hem te aanbidden, met je stem en met je daden."   Seven FM is de Nederlandse, Christelijke, radiozender van Nederland die zich richt op jongeren van 12 tot 25 jaar. Seven FM is er voor de christenjongeren in Nederland, maar dit betekend niet dat het niet geschikt is voor de niet christelijke jongeren. "Seven FM wil duidelijk een verschil maken in vergelijking met de andere Nederlandse radiostations waar seks en vloeken soms zelfs het middelpunt zijn van een uitzending en Seven FM wil dit ook uiten in de uitzendingen."   De missie van GrootNieuwsRadio is om 24 uur per dag, 7 dagen in de week, het Evangelie van Jezus Christus te laten horen op 1008 AM. "In onze radioprogramma's brengen we het woord van redding en genade door Jezus Christus en leven we in de verwachting van Zijn komst."