Ruth Stoorvogel

1978

Studie:
HBO Personeel & Organisatie

Welke programma’s presenteer je?
Levensecht

Waar kunnen we je nog meer van kennen?
Momenteel ben ik voor de ChristenUnie raadslid in Zwolle. Met mijn man Henk ben ik 15 jaar voorgangersechtpaar geweest van de Vrije Evangelisatie Zwolle. Verder heb ik samen met Henk een boek geschreven: 'Samen is…’. En vanuit het communicatiebedrijf, dat ik samen met mijn man run, heb ik o.a. een aantal jaren invulling mogen geven aan de functie van hoofdredacteur voor de MUSK4.

Wat wou je vroeger worden?
Hoofdzuster in het ziekenhuis.

Welke presentator is een voorbeeld voor je?
Ik houd ervan als een presentator sympathiek en authentiek overkomt en hij/zij moet ook wel wat humor hebben. De eerste presentator die nu in mij opkomt is Martijn Krabbé.

Overige prestaties:
Geen idee. Ik geniet van het leven, van onze vier kids en het leven samen met mijn stoere vent. Maar goed, dat is geen prestatie. Dat zijn kostbare zegeningen. Kortom, ik voel mij een gezegend mens.

Waarom presenteer je bij Family7?
Family7 zoekt en versterkt de verbinding met God en van christenen onderling . Daarom geloof ik ook zo in het concept van Levensecht. Al die mooie wijsheden en lessen uit de Bijbel zijn niet altijd even eenvoudig toe te passen in ons eigen leven anno 2020. Maar tegelijkertijd is het een prachtig avontuur waarbij de verschillende generaties zoveel van elkaar kunnen leren. Hier gaat mijn hart harder van kloppen.

Programma's

Voor meer persfoto's, zie onze Beeldbank

Ruth Stoorvogel presentatrice Family7

advertentie